?

Log in

No account? Create an account
a flourescent adolescent
14 April 2011 @ 02:23 pm
 Ugh, I just really need to get the motivation to revise. My first GCSE paper (English paper 1) is in just over a month, eeek! I'm terrible with English exams in general tbh, they're my worst subject after Maths. I should probably set this as my wallpaper:



Tags:
 
 
Current Mood: anxiousanxious
Current Music: Alex Gaudino - I'm In Love
 
 
a flourescent adolescent
11 February 2011 @ 05:02 pm
 "It took 18 days to bring down what was thought to be one of the most stable autocracies in the Arab world."  :)

Modern proof that the power of people and the need for freedom and liberty can always overcome oppression and tyranny. Revolution is now!
 
 
Current Mood: giddygiddy
 
 
a flourescent adolescent
13 November 2010 @ 07:53 pm
Okay, so I'm trying to get up to date with my livejournal again. We'll see how successfully that goes.
Tags:
 
 
Current Mood: anxiousanxious
Current Music: Rainbow - A
 
 
a flourescent adolescent
29 December 2009 @ 12:32 pm
What are your fondest memories of 2009? What were the low points? All told, what were the most significant events of 2009? Do you wish you could do it all over again?

I've said it before and I'll say it again, the best thing that's happened to me in my life so far is (at last!) seeing my two favourite bands live; Franz Ferdinand on 17th October and Arctic Monkeys on 13th November. They were both AMAZING gigs and my view on life has totally changed since seeing them, I've gotten into so much new amazing music and my goal in life is basically to go to lots and lots of concerts and festivals. xD It's made me realise how much I love music and has made me appreciate so much more. <3
Well, that was a bit sentimental, but never mind. :D
 
 
Current Music: Arctic Monkeys - Potion Approaching
 
 
a flourescent adolescent
03 October 2009 @ 12:02 pm
Soooo....sorry if I have you on my f-list or you've accepted me to a community or something and I've kinda ignored it. I have been so busy over the past weeks, what with school starting again and all that jazz. Year 10 is so much harder in Year 9 - you can't slack off at all and I spend most of the nigth doing homework and coursework, and then I usually have only an hour left to watch something on the telly or go on Facebook/Twitter or lurk on ONTD or something. An hour goes fast....it sucks. D8

So I'll probably just be using my LJ these days to join communities and that :D

Cleo xx
 
 
 
a flourescent adolescent
03 August 2009 @ 09:49 pm
If you were to make a time capsule today to be opened in 50 years, what would you put in it?
I would put in a newspaper, an iPod, a mobile phone....

Oh, fuck this.

I'd actually probably just put some porn in, LOL. Perhaps some yaoi doujinshi or something? That would baffle all the anthropologists and historians ;D

TWO POSTS IN ONE DAY HELL YEAH



 
 
Current Mood: amusedamused
Current Music: Shania Twain - MAN I FEEL LIKE A WOMAN! hell yeah
 
 
a flourescent adolescent
03 August 2009 @ 08:34 pm
So I'm bored, it's the summer holidays and I'm bored. Don't get me wrong, I'm glad to be off, but my town being shit, THERE IS NOTHING TO DO. Ah well, at least I have the internet. 8D The amazing things which are iPlayer, youtube and 4oD mean that I've just been watching like, back to back episodes of Mock the Week, the IT Crowd and The Inbetweeners, which are pretty much my favourite television shows ever, lol. I'm far too cheap to buy the DVDs. 8D

In about 8 days time I'm going to London, which should be awesome. It sucks that I have to go with my parents, cuz they ruin all the fun, but oh well. I can't exactly go on my own. I just have to keep thinking  '2 years time and I can go PAAARRRTTAAAYYY around here lawlz'.

I dunno what else to write. /orz 
I'm not very interesting, haha.



BEST GIF EVER LOL
 
 
a flourescent adolescent
23 July 2009 @ 03:39 pm
What mistake made in your youth do you most regret now?
TH E SPRINGTIME OF YOUTH! LOL
I'm still in my youth but whatever !
Not having much confidence in myself and being shy. I'm confident now and can happily talk to other people and strangers etc, but only a year or so ago I would have freaked out. I never pushed myself to be more confident, but I had a few experiences that kinda changed and showed me that inside, I'm not an introverted person at all.

Also, being myself. In primary school I went through a phase of just following other people, wanting to be them and sucking up to them. I'm so glad I don't do that anymore  =)

Also, I am completely in love with this song: http://www.youtube.com/watch?v=qoKJHI78nY0
It's just such a perfect song, I LOVE LOVE the weird bass/guitar/keyboard riff in the background. And you know when songs conjure up imagery? I have no idea why but this songs makes me think of Yorkshire and the Seventies for some reason.
 
 
Current Location: mah room
Current Mood: contemplativecontemplative
Current Music: Doves - Winter Hill
 
 
a flourescent adolescent
28 June 2009 @ 06:11 pm

SO, today I went to Liverpool to get clothes for Sports Day, which by the way, I need an excuse to get out of. I said I'd do the 800m and now I'm dreading it. D8 I can't run and I hate running. In fact, I hate all sports full stop. Such a waste of valuable energy. However, I do like walking around cities, shopping and taking in the view and whatnot, but I don't think that counts. ;_;

But me being me, I just went got £50 out that I can't really afford and went on a shopping spree. And here are the results. 8D

I hope the cut work. =/

click for pics (hey that rhymes!)Collapse )
 
 
Current Mood: goodgood
Current Music: Rabbit Heart (Raise It Up) - Florence and the Machine
 
 
a flourescent adolescent
26 June 2009 @ 07:42 pm
Am I the only one who just can't take North Korea seriously, aside from all the horrible human rights abuses and that. Apart from THAT, North Korea is clearly just an ATTENTION WHORE

At a North Korea government meeting:
Kim Jong-il: O HAI GUYS, IM BORED
Random Minion: YERR DATS LYK SUCH A GD IDEA!!!11!!

Kim Jong-il: LETS BOMB AMERICA LOL
Random Minion: HELL YEHHH!!!11!!!

And then a conversation with the rest of the world:
North Korea: WE'RE GUNNA BOMB YA
America: O RLY
NK: YA RLY
America: O RLY
NK: YA RLY
America: O RLY
NK: YA RLY
America: O RLY
China: NO WAI!

And that's exactly how it went. 8D

And on a completely unrelated note; for the first time in ages I've actually been really enjoying the Naruto manga. I love Team Samui! AND FUCK YES, GAARA IS BACK!



 
 
Current Location: MAH ROOM
Current Mood: crazycrazy
Current Music: History of Everything - Barenaked Ladies